سفارش تولید محتوا

تولید محتوای حرفه‌ای وبسایت

تولید محتوا برای وبسایت یعنی داشتن یک تخصص، نه صرفاً نویسندگی برای وبسایت!

امروزه این نکته بر هیچکس پوشیده نیست که وبسایت‌های اینترنتی برای پیشرفت در کار خود قطعا به دو چیز نیاز فوری دارند. اول خدمات سئو و دوم تولید محتوای بهینه و استاندارد برای وبسایت. البته این موارد را به نحوی می‌توان بخشی از وبسایت مارکتینگ که شاخه‌ای از دیجیتال مارکتینگ است به حساب آورد. اما از آنجا که تولید محتوا یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سئو و از مهم‌ترین گزینه‌های موردِ توجه موتورهای جستجو، به خصوص موتورِ جستجوی گوگل به حساب می‌آید، بنابراین داشتنِ نگاهی مجزا به این مطلب می‌تواند در این زمینه برای ما بسیار فوق مهم باشد.

این روزها معمولا تولید از اهمیتِ تولید محتوا در عرصه اقتصادی زیاد صحبت می‌شود. اما حقیقت این است که اهمیتِ تولید محتوا صرفاً در حوزه اقتصادی نیست؛ بلکه تمامیِ حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی متوقف بر تولید محتوایی صحیح، تخصصی و بهینه در همان عرصه موردِ نظر خود در بسترِ رسانه‌ها هستند. تولید محتوا صرفاً یک امرِ فانتزی و انتخابی نیست؛ بلکه یک گامِ مهم در فعالیت‌های رسانه‌ای در عرصه‌های مختلفِ گفته شده است. بنابراین تولید محتوا اساساً یک دانش و مهارت است که ترکیبی از مهارت، دانش و هنر است. ضمن آنکه تولید محتوا یک گامِ اساسی در وبسایت‌داری و رشدِ وبسایت‌های اینترنتی به حساب می‌آید و باید به آن توجهی مضاف نشان داد.

محتوای بهینه شده

طبق آخرین استانداردهای تولید محتوا.

محتوای یونیک

بدون هیچگونه کپی از منبع دیگر

رعایت اصول سئو

طبق آخرین قواعد سئوی محتوا

جذابیت محتوا

رعایت اصول جذب مخاطب در محتوا

چرا تولید محتوا مهم است؟

داستان گوگل و محتوای شما 🙂

فرض کنید یک وبسایت راه‌اندازی کرده‌اید. حالا سوال مهم این است که از چه راه‌هایی مخاطبانِ شما وارد وبسایتتان خواهند شد؟ شما چند راه برای معرفی وبسایتِ خود به مخاطبانتان دارید. یک راه این است که آدرس وبسایت را به آن‌ها بدهید و آن‌ها با وارد کردنِ آدرس وبسایتِ شما در بالای مرورگر خود وارد وبسایت شوند. خوب این یک راه است؛ اما غیر منطقی است. واقعا شما به چند نفر می‌توانید به این شکل آدرس وبسایت خود را بدهید؟ راه دیگر این است که آدرس وبسایتِ خودتان روی کارت ویزیت قرار داده و آن را به افراد مختلف بدهید. این هم مانند راه اول یک راه محدود است. اما راه بهتر کدام است؟ بهتر است بدانید که در ایران، تنها در طول یک دقیقیه بیش از 96000 جستجو و در طول هر روز بیش از 138 میلیون جستجو توسطِ کاربرانِ ایرانی در موتور جستجوی گوگل انجام می‌شود. این جستجو در موضوعاتِ مختلفی است. خودِ شما هر بار به مطلبی نیاز دارید شماره یک جستجویتان موتور جستجوگرِ گوگل است. حالا با این توضیحات باید بدانید که بیش از 95 درصد از افرادی که در گوگل جستجو میکنند، صرفاً از نتایج صفحه اول را میبینند. از آن تعداد نیز بیش از 90 درصدِ آن‌ها صرفاً از 3 یا 4 نتیجه اولِ این صفحه بازدید میکنند. به این فکر کنید که وبسایتِ شما آن نتیجه اول باشد. حالا چه تعداد کاربر واردِ وبسایتِ شما می‌شوند؟

اما جایگاهِ تولیدِ محتوا کجاست؟ اینجاست که محتوای مناسب یکی از مهم‌ترین فاکتورهای طبقه بندی وبسایت‌ها توسط موتورهای جستجو، از جمله گوگل است. صرفاً محتوایی در صفحه اول و نتایج اول قرار می‌گیرد، که استانداردهای تولیدِ محتوای بهینه در آن رعایت شده باشد. اگر این استاندارها در محتوای شما نباشد، حتی اگر کاربر وارد وبسایتِ شما هم شود، با یک محتوای بد مواجه خواهد شد و خیلی زود صفحه وبسایت شما را میبندد. در اینجاست که گوگل با آن ساختارِ الگوریتم‌های پیچیده‌اش تشخیص خواهد داد که این کاربر از محتوای وبسایت شما راضی نبوده و در نتیجه این وبسایت را به نتایج پایین‌تر و صفحاتی غیر از صفحه اول منتقل خواهد کرد. و این یعنی یک شکست بزرگ برای وبسایتِ شما.

پرش به صفحه اول گوگل

ما در وبگستر با پیوند تخصص و تعهد وبسایتِ شما را به صفحه اول و نتایج اول موتورِ جستجوی گوگل می‌آوریم و این یک گام بزرگ در کسب و کار شماست.

تحقیق کلمات کلیدی

فهم کلماتِ کلیدی یکی از مهم‌ترین راه‌های شناختِ بازار و افزایش بازدید وبسایتِ شماست. وبگستر با استخراج کلمات کلیدی محتوای مورد نیاز شما را تولید می‌کند

استراتژی تولید محتوا

تولیدِ محتوای بدونِ استراتژی، مانند ساختنِ یک بنا بدونِ نقشه‌ی مهندسی است. در تولید محتوا توسطِ وبگستر در گام دوم برای محتوای وبسایتِ شما استراتژی تعریف می‌کنیم.

سفارش تولید محتوای وبسایت

لطفا با پر کردنِ اطلاعات زیر به صورت دقیق، سفارش مورد نظر خود را ثبت نمائید. کارشناسانِ وبگستر در اولین فرصت جهتِ انجام مشاوره تخصصی با شما تماس خواهند گرفت.